Betaling en annulering
Hoe gaat de betaling in zijn werk?
De rekening dienen wij voor je in bij je zorgverzekeraar. Bij volledige vergoeding ontvang je geen rekening. Van het deel van de rekening wat niet vergoed wordt ontvang je binnenkort een rekening per email via de firma infomedics.
Tot wanneer kan ik mijn order nog annuleren?
Als je de order wilt annuleren vinden we dat erg jammer. Geeft het zo snel mogelijk aan ons door dan krijg je je geld terug volgens onze tevredenheidsgarantie.
Hoe krijg ik mijn vergoeding bij de zorgverzekering?
Dit regelen wij voor je. We dienen de rekening in bij jouw zorgverzekering op basis van je ingevoerde gegevens. Van het deel wat je niet vergoed krijgt ontvang je een restnota via infomedics.
Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Na de betaling krijgt je direct een bevestiging per e-mail.
Mijn vouchercode / couponcode doet het niet, wat nu?
Wanneer je een geldige vouchercode of couponcode hebt gebruikt en de korting wordt niet verrekend bij het betaaloverzicht, rond dan je bestelling gewoon af en neem contact met ons op. We zullen zorgen dat je de korting alsnog verrekend krijgt. Mocht je al betaald hebben, betalen we het verschil aan je terug via een bankoverschrijving.
€ 165,-
1 Paar ZolenopmaatJe ontvangt alleen een rekening van het deel wat niet vergoed wordt door je zorgverzekering.
Indien je niet verzekerd bent zijn de kosten € 165,- hiervan ontvang je achteraf een nota per email.